Training directie en management
 
| | |

Aftersales

Jouw medewerkers als ambasssadeurs

Service is de sleutel naar continuïteit van de omzet. Niet alleen het werven van nieuwe klanten, maar ook het behoud van bestaande klanten, bepalen het succes van jouw organisatie. De dienstverlening van de aftersales-afdeling is vaak de reden voor klanten om bij een organisatie te blijven of hiervan juist afscheid te nemen. We leren je aftersalesmedewerkers zich bewust te worden van de behoeften van de klant (mindset) om vervolgens een klantgerichte houding te ontwikkelen (attitude). Jouw klanten zullen deze klantgerichte attitude ervaren als onderscheidend. Aftersalesmedewerkers zijn op deze manier de ambassadeurs van je bedrijf en dankzij blijvende inzichten doen zij het nèt even beter dan de concurrent.

Service is een kwestie van mentaliteit! Wil jij het serviceniveau van jouw organisatie ook verder perfectioneren? Neem meteen contact met ons op.

Improve Wise

  • ”Service is een kwestie van mentaliteit!”
  • ”Dare to IMPROVE!”
  • ”Ook zo'n behoefte aan salesvernieuwing?”

Uitblinkende leiders creëren excellente teams

Dare to improve.

MEER WETEN & AFSPRAAK MAKEN

Neem contact met ons op:

Boschstraat 90
5301 AG Zaltbommel

 

info@improvetraining.nl

© improve training & coaching 2013